Wat doe je als Teamleader Verkoopadministratie en Planning bij BMW?
Ondersteuning
van het team in de dagdagelijkse verkoopadministratie en bijsturen waar nodig, van
bestelling tem aflevering
van de wagen: verwerken van de verkoopovereenkomsten, inboeken van de inkoop- en verkoopfacturen, opvolging aanvraag boorddocumenten en kentekenbewijzen, aanvraag leasing, opvolgen processen zoals keuringen, werken door onderaannemers,..
Je zorgt voor een correcte
aanvraag van de premies
. Je staat in voor de
nacalculatie
en het
afsluiten
van het
verkoopdossier.
Je hebt de
eindverantwoordelijkheid
over de volledige administratieve opvolging en planning.
Klanten kunnen rekenen op een
correcte en vlotte communicatie
door jouw team.
Je
rapporteert
aan de Sales Manager.
Waarmee kan je ons team versterken?
Je hebt een
bachelor-diploma
behaald.
Je bent
hands on, proactief
en kan
multitasken
als geen ander.
Voor jou bestaan er geen problemen, enkel
oplossingen
.
Je draagt een
Premium klantenbeleving
hoog in het vaandel.
Bij de termen '
cijfermatig
', '
nauwkeurig
', '
communicatief
' en '
stressbestendig
' denk je spontaan aan jezelf.
Daarnaast ben je een echte teamplayer en zoek je een
samenwerking op lange termijn
. Mensen kunnen op jou rekenen en je bent bereid om
in te springen waar nodig
om het gemeenschappelijke doel te bereiken.
Je hebt
geen 9-to-5 mentaliteit
.
What's in it for you?
Werkplezier in een
vaste, voltijdse én afwisselende
job met verantwoordelijkheid bij één van de referentiespelers in de automotive sector.
Een boost voor je
professionele ontwikkeling
dankzij regelmatige opleidingen in ons
BMW Training Center.
Deel uitmaken van een
enthousiast en gemotiveerd team
. Dankzij een efficiënte samenwerking met jouw collega's loopt de verkoopadministratie op wieltjes.
Een
aantrekkelijke verloning incl. bedrijfswagen
, aangepast aan het niveau van uw prestaties.
Lijkt dit iets voor jou?
Stel je kandidaat via de knop '
solliciteren
'.
Meer info nodige? Contacteer BMW Joy'N Us via 03 890 97 66.
De activiteit van de dienst coördineren
Instrumenten voor opvolging analyseren en verbeteringen voorstellen
Specifieke dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)
Bijdragen tot de opstelling van de productieplanning volgens de informatie die bij de klanten en de interne diensten verzameld werd
Administratieve procedures voor de behandeling van orders vastleggen
Controleren of de administratieve procedures toegepast worden
De verzending van bestellingen organiseren
Klanten informeren over de beschikbaarheid van de producten
De voortgang van de productie opvolgen
Corrigerende acties voorstellen
Verkoopcontracten controleren of registreren
De klant informeren over de status van de bestelling
De planning voor de behandeling van de orders opstellen
Een productieorder creëren of doorgeven aan de betreffende dienst
Klantenrekeningen administratief opvolgen (tegoeden, voorschotten, uitstaande bedragen, ...)
Toezicht houden op het beheer van de portefeuilles (financieringsdossiers, solvabiliteit, ...)
Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
Solliciteren
Ellen Van den Heuvel
03/890.97.66
Ellen.van-den-heuvel@partner.bmw.be